Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Unikalios mokymo programos studentė: „Prisidedu prie moterų judėjimo IT industrijoje“

Kristina RancyteSprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių mokslo metų trukmės Akademija.IT praktines studijas buvo rizikingas, tačiau išpildęs lūkesčius su kaupu. Tokią išvadą padarome klausydamiesi karjerą IT sektoriuje pradėjusios Kristinos Rančytės pasakojimo. Mergina praėjusią vasarą ryžosi dalyvauti atrankoje, kurios metu pirmą kartą Lietuvos švietimo įstaigų istorijoje buvo renkama programinės įrangos testuotojo mokymo programos studentų grupė. Būsimi testuotojai mokslus pradėjo 2016 m. rudenį Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre. Čia IT vienijančių asociacijų Infobalt ir Tech City iniciatyva ir buvo įkurta Akademija.IT. Šiandien jos studentė K. Rančytė gali pasigirti išsipildžiusia svajone - pirmieji testuotojo karjeros žingsniai jau padaryti.

 

Jūs, Kristina, turite matematikos–informatikos bakalauro laipsnį, kitas pasirinkimas - programinės įrangos testuotojos karjera. Kas Jus paskatino judėti šia kryptimi? Kas tokio žavaus ir motyvuojančio yra IT pasaulyje?

 

Nuo mažumės patiko galvosūkiai, tad tikslieji mokslai mokykloje buvo mano arkliukas. Į universitetą įstojau, norėdama studijuoti matematiką, tačiau per ketverius studijų metus domėjausi ir IT. Ilgainiui paaiškėjo, kad pasirinkusi IT galiu numalšinti galvosūkių troškulį: čia taip pat labai svarbus loginis mąstymas, kūrybiškumas ir pasiryžimas spręsti sudėtingus uždavinius.

 

Tarp besirenkančių IT studijas Lietuvoje – moterų vos penktadalis. Kas, Jūsų manymu, stabdo merginas renkantis IT krypties profesijas? Kaip su šiais iššūkiais susidoroti?

 

Būkime atviri, vis dar gajus profesijų skirstymas į vyriškas ir moteriškas. IT, mano daugelis, - vyriška sritis. O ką jau bekalbėti apie programuotojo profesiją! Tačiau yra ir moteriškų specialybių, kurias pasirinkę vyrukai galimai lygiai taip pat gali susidurti su stereotipais. Pastariesiems blėsti reikalingas laikas, visuomenės sąmoningumas ir teigiami pavyzdžiai.

 

Savo aplinkoje: šeimos, draugų ir kolegų tarpe - su minėtais stereotipais nesusiduriu, tad ir dėmesio tam neskiriu, nekvaršinu galvos, ką darysiu atsidūrusi vyriškoje terpėje, o tiesiog mokausi ir mėgaujuosi tuo, kas man patinka.

 

Aš pati nuoširdžiai prisidedu prie pozityvaus moterų judėjimo IT sferoje. Neseniai prisijungiau prie Women Go Tech programos, kuri skatina moteris tobulėti ir siekti karjeros technologijų srityje. Apsidžiaugiau, jog mano kaip programos dalyvės mentore tapo ta pati mokytoja, su kuria bendravome Akademija.IT mokymo laikotarpiu. Kas gali žinoti, galbūt ir aš kažkada būsiu įkvepiančiu pavyzdžiu kitoms kolegėms.

 

Dar vienas provokuojantis klausimas. Pasirinkote testuotojo profesiją. Tačiau yra manančių, kad lyginant su programuotojais testuotojo karjerą pasirenka mažiau gabūs asmenys. Kaip paneigtumėte šį mitą?

 

Nenorėčiau, jog šios dvi profesijos būtų lyginamos ar juo labiau priešinamos - testuotojai  ir programuotojai dirba vienoje komandoje, turi bendrą tikslą. Kas gali pamatuoti, kuriai iš profesijų reikia daugiau kūrybiškumo, analitinio mąstymo, atidumo ar komunikacinių gebėjimų? Mano nuomone, norint būti geru specialistu - programuotoju ar testuotoju - reikia daug investuoti į nuolatinį mokymąsi.

 

Tie mažiau gabūs, kad ir kokios profesijos atstovai jie bebūtų, galbūt tiesiog nepakankamai laiko skiria įgūdžių lavinimui, nesidomi inovacijomis… Kiekviename darbe, tikiu, atsirastų ir savo srities asų, ir nevykėlių. Tiesa, galbūt karjeros pradžioje programuotojams reikia turėti kiek didesnį bazinių žinių komplektą, tačiau tolimesnis tobulėjimas tikrai priklauso nuo žmogaus asmeninių savybių, noro bei pasiryžimo tapti savo srities profesionalu.

 

Mokytis testavimo atėjote, jau turėdama aukštąjį išsilavinimą. Kokios pridėtinės vertės Jums suteikė Akademija.IT?

 

Baigusi studijas labai norėjau pradėti karjerą IT srityje, tačiau nežinojau, kaip tai padaryti, ir nebuvau tikra, ar pakanka žinių, įgytų studijuojant universitete. Svarsčiau apie informatikos magistro studijas, tačiau galiausiai padariau kitokį sprendimą - tikėdamasi praktiškesnių žinių ir lengvesnio kelio trokštamos karjeros link įstojau į Akademija.IT.

 

Studijos prasidėjo rugsėjį, ir dabar jau galiu įvertinti, kad šis pasirinkimas manęs nenuvylė. Nežinau, kur dar būčiau galėjusi įgyti tiek daug žinių, būti mokoma savo srities profesionalų-praktikų, kurie negailėjo patarimų ir dalijosi patirtimi. Ypač džiaugiuosi, kad ryšiai su mokytojais nenutrūksta ir prireikus galiu į juos kreiptis rūpimais klausimais.

 

IT krypties mokymus organizuojančių projektų vis daugėja. Kodėl iš gausybės jų pasirinkote Akademija.IT?

 

Draugų rate girdėjau gerų atsiliepimų apie Akademija.IT, taip pat didelis pliusas yra nemokamas mokslas. Taigi ir pati ryžausi šiai avantiūrai. Pamačiau, kad kursas sudarytas labai koncentruotai ir yra intensyvus. Įsitikinau, jog būtent čia yra puiki proga per trumpą laiką įgyti įgūdžius, reikalingus sėkmingai startuoti IT darbo rinkoje. Labai svarbu, kad Akademija.IT yra įkurta IT įmones vienijančių asociacijų, todėl užtikrinamas glaudus bendradarbiavimas su įmonėmis tiek jų specialistų dėstymo, tiek praktikos klausimais. Šios sąlygos drąsina ir motyvuoja būsimus profesionalus.

 

Kristina Rancyte

Akademija.IT studentė Kristina Rančytė (fotografas Povilas Baranovas)

Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.