Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Profesijos mokytoja Rita Daukšienė: „Man nuolat reikia iššūkių“

Rita DauksienePirmieji pedagoginio darbo išbandymai Ritai Daukšienei kliuvo dar matematikos–informatikos studijų universitete metu. Tuomet, susirgus mokytojai Ritos gimtojoje mokykloje, jauna mergina buvo kviečiama į Kaišiadoris mokyti vaikų matematikos. Po ligos grįžusi kolegė stebėjosi ir sveikino būsimą pedagogę, mat auklėtiniai demonstravo puikias žinias ir gerą nusiteikimą. Tai buvo akstinas Ritai patikėti savo galia mokyti, o vėliau pasukti ir į platesnius vandenis – dėstyti IT ir vizualines technologijas ateities specialistams Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre.

 

- Kas labiausia motyvuoja ir džiugina mokytojo darbe?

 

- Profesinėje mokykloje vienus studentus gana greitai keičia kiti, tačiau smagiausia, kai į pirmą pamoką ateina žmogus, neturėdamas įgūdžių, o jau kurso pabaigoje jis – drąsus ir kūrybiškas specialistas. Tiesa, stebėdama studijas bebaigiančius matau, jog jie čia gauna kur kas daugiau nei tik dalykines žinias: čia žmonės keičiasi socialiai, susiranda bičiulių, ateities kūrybinių iniciatyvų ir verslo partnerių. Toks asmenybių kitimas džiugina – mokyti ir dirbti tikrai nenuobodu. O šalia jų ir pati labai keičiuosi – mokausi iš jų ir dalykinių gebėjimų, ir pasineriu į glaudesnį bendravimą su įdomiais žmonėmis.

 

- Lietuvos edukologijos universitete baigėte matematikos–informatikos bakalauro bei informatikos magistro studijas. Galiausiai pasukote IT ir vizualinių technologijų kryptimi. Kokia šio virsmo istorija?

 

- Matematika tuo metu, kai baigiau studijas, nebuvo ypač perspektyvi. Tikėtis vietos mokykloje kaip matematikei buvo gana drąsu, tačiau informatika – artimas mokslas ir tuo pačiu labai platus. Jau ir tada buvo juntamas IT specialistų stygius, tad man neužtruko įsidarbinti Natalijos Kazakovos kompiuterių mokykloje. Čia ne tik dirbau, bet ir daug išmokau, kas vėliau man leido drąsiau belstis į kitas duris.

 

Prieš 15 metų pradėjau dirbti Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre. Čia ir apsistojau ties keliomis interesų sritimis – tai kompiuterinė grafika, internetinių puslapių kūrimas bei animacija.

                     

- Kokius tikslus sau keliate?

 

- Pirmiausia, žinoma, noriu nuolatos tobulėti, kad galėčiau suteikti kokybiškas ir naujausias žinias savo mokiniams. Ne mažiau man svarbu – efektyvus bendravimas su auklėtiniais. Manau, reikia gebėti palaikyti glaudų dalykinį ryšį su mokiniais, nes jei mokytojas bus pernelyg uždaras ir nekurs žmogiško santykio, o mokiniai nemėgs ir negerbs mokytojo, bus kur kas sunkiau perduoti žinias, išugdyti gebėjimus. Tokios pedagoginio meistriškumo visumos ir siekiu.

 

- Esate iš tų nedaugelio žmonių, kurie geba patys savarankiškai daug mokytis. Kokias technologijas mėginate perprasti šiuo metu?

 

- Animacijos technologijos, kurias perkandau seniau, jau keliauja užmarštin, tad imuosi domėtis naujomis programomis. Dar viena mano svajonė – gilesnės programavimo žinios: aš, žinoma,  turiu pagrindus, tačiau noriu programuoti kaip įmanoma profesionaliau. Vienok, iš tos srities, kurioje esu, niekur neištrūkstu: puslapiai, kompiuterinė grafika ir animacija – taip ir maluosi, tačiau nuolatos jaučiu poreikį mokėti daugiau, perimti naujoves.

 

- Mokydamasi įvaldyti naujas technologijas savarankiškai juk tarsi pradedi viską nuo nulio. Ar negąsdina tai, jog už nugaros nebus specialisto, kuris pakonsultuotų, patartų?

 

- Man regis, aš visada noriu sau kažką įrodyti. Nuolatinis mokymasis suteikia man tokią galimybę. Kai matau naują technologiją, imuosi darbo su nauja programa, galvoje girdžiu motyvą: „Ar aš sugebėsiu? Ar pavyks išmokti?“ Ir tada turiu sau įrodyti, kad, taip, aš galiu – nusiraminu tik tada, kai tai pavyksta. Kartais vienu metu griebiuosi net ne vienos srities… Skaitau, mėginu dar ir dar, dirbu tol, kol pasiekiu norimo rezultato, nors ir po šimto nesėkmių. Matyt, man nuolat reikia iššūkių.

 

- Pas jus neretai atvyksta buvę mokiniai pasisveikinti, klausti patarimo ar net padėkoti su gėlėmis rankose. Kas, manote, juos traukia sugrįžti? Ir kokie jausmai užplūsta sulaukus buvusių mokinių?

 

- Žinoma, jaučiuosi puikiai! Sugrįžta tie, su kuriais pamokų metu išties užsimezgė glaudus kolegiškas ryšys. Nes yra daugybė mokinių, kuriems tiesiog perduodi žinias, jie baigia modulį ar mokymo programą, ir Tu su jais tiesiog atsisveikini. O yra ir tokių, su kuriais pavyksta susidraugauti.

 

Tiesa, būna ir paradoksalių situacijų. Pamokų metu dėstau įvairius dalykus, kuriuos mano mokiniai kartais sukritikuoja, manydami, kad darbe jiems to tikrai nereiks. Šypteliu, kai pastarųjų sulaukiu po kokių metų, nes buvę mokiniai atbėga pasikonsultuoti apie tai, kas anuomet jiems atrodė nereikalinga.

 

- Minėjote, kad ne su vienu mokiniu susibičiuliaujate. Ar domitės jų karjera? Kaip palaikote ryšį jiems jau baigus mokslus?

 

- Žinoma, palaikau ryšį, o ypač su tais, kurių grupės vadove buvau. Nemažai kolegų surandu kursantų, kurie atvyksta mokytis siunčiami darbo biržos, tarpe. Dažnas jų jau žino, kodėl mokosi tam tikrų technologijų, ketina sukurti individualų verslą ir panašiai, o aš, sukaupusi nemažai žinių, galiu jiems patarti, pamokyti ne tik dėstomų dalykų, bet ir skirti laiko atsakyti į specifinius klausimus.

 

-  Ačiū už pokalbį. 

 

Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.