Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Profesinio mokymo centre – pažintys su inžinerija net mažiausiems

ProfAkad 2Šiandien inžinerinė pramonė yra didžiausia pagal gaminamą BVP apdirbamosios pramonės šaka, kuri pritraukia užsienio investicijų ir sukuria daugiausiai darbo vietų. Į tai atsižvelgiant šiemet priėmime į profesines mokyklas daugiausia vietų skirta būtent inžinerinių profesijų sričiai.

 

Ekonomikos augimas bei skaitmeninių technologijų progresas inžinerinėje pramonėje atveria nematytas galimybes bei keičia visuomenės įpročius ir, nors ši sritis turi didžiulį potencialą, jau kurį laiką stebime situaciją, kuomet verslo atstovai skelbia apie kvalifikuotų specialistų trūkumą.

 

Bene visa Europa susiduria su problema, kad norinčių studijuoti techninius mokslus skaičius – nepakankamas, o jauni žmonės yra labiau technikos vartotojai nei mylėtojai, kuriems iš tikro rūpi, kaip visa tai veikia.

 

Tačiau užėjus į Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centrą gali išvysti visai kitokią realybę ir netikėtai pasimesti, pamatęs būrį pradinukų. „Ką mažieji mokinukai čia veikia?“ – paklausėme Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro Sektorinių praktinio mokymo centrų vadovo Tomo Prelgausko.

 

„Kaip žinote, Mokymo centre veikia Sektoriniai praktinio mokymo centrai: Inžinerinės pramonės bei Energetikos ir mechatronikos –, kuriuose įrengtos krypčių modernios praktinio mokymo bazės. Jose siekiama organizuoti praktinio mokymo paslaugų prieinamumą besimokantiems kitose profesinio mokymo įstaigose, kolegijose, universitetuose, bendrojo ugdymo mokyklose, taip pat sudaryti sąlygas profesijos mokytojams, technologijų mokytojams, įstaigų, įmonių, organizacijų darbuotojams bei kitiems asmenims tobulinti kvalifikaciją.

 

Taigi, siekiant įgyvendinti šiuos tikslus, nuolat kviečiame bendrojo ugdymo mokyklų mokinių grupes ir jų mokytojus atvykti į netradicines technologijų pamokas, praktinius užsiėmimus ir kūrybines dirbtuves. Mūsų centre patys jauniausi moksleiviai mokosi 11 klasėje, todėl, kai centre apsilanko bendrojo ugdymo mokyklų pradinių klasių moksleiviai, į jų vaikišką klegesį ir nuoširdžią nuostabą pamačius mokymosi aplinkas, greitai atkreipiamas dėmesys,“ – šypsosi pašnekovas.

 

ProfAkad 3Metalo apdirbimo dirbtuvės (nuotr. Redos Jokymaitytės)

 

Jis pasakoja, kad 1–4 kl. moksleiviai šalia įprastų pamokų savo mokykloje, dažniausiai dalyvauja pasaulio pažinimo srities praktiniuose užsiėmimuose. „Tai puiki proga gyvai susipažinti su tam tikra įranga, prie jos prisiliesti, ją išbandyti ir taip įgyti praktinių žinių, patyrinėti ir susipažinti su inžinerine sritimi,“ – apie pamokų įvairovę pasakoja T. Prelgauskas. Vyras pastebi, kad užsiėmimai įspūdį daro ne tik mokiniams, bet ir juos atlydėjusiems mokytojams.

 

 

Mažiesiems tyrinėtojams čia siūloma dalyvauti įvairiuose pasaulio pažinimo srities praktiniuose užsiėmimuose: „Kam reikalinga elektra?“, „Energijos rūšys“, „Magneto galia“, „Kaip atsiranda garsas?“, „Kokios spalvos yra šviesa?“, „Elektros grandinė“, „Elektros srovei laidžios ir nelaidžios medžiagos“, „Jėgos (trinties, tamprumo, inercijos) veikimas“ ir t. t. Užsiėmimai trunka apie 1 val. 

 

Nepaslaptis, kad profesijos mokytojai paprastai dirba su suaugusiais arba paaugliais, tad į dirbtuves užsukus jaunimui iš kitų mokyklų pedagogams tenka taikyti kitokius metodus nei įprastai. T. Prelgauskas pasakoja, kad prisitaikymas prie naujos auditorijos dažniausiai reikalauja šiek tiek daugiau laiko. „Manau, kad profesijos mokytojai, kurie vedė užsiėmimus mažiesiems klausytojams, pakankamai greitai prie to prisitaikė. Nuolat aptariame praėjusius mokymus, ieškome būdų, kaip pagerinti jų kokybę. Svarbiausia, kad mokiniai, kurie dalyvavo netradicinėse pamokose, iš jų išsineštų kažką naudingo,“ – teigia Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro atstovas.

 

ProfAkad 1

Energetikos dirbtuvės (nuotr. Redos Jokymaitytės)

 

„Norime tikėti, kad jau pirmosiose klasėse bandymas suprasti ir pažinti inžinerinius procesus bei inžinerines kompetencijas taikyti pažinimui ir kūrybai, gali atnešti gerų rezultatų. Esame paruošę nemažai įdomių pamokų bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams,“ – pasakoja Sektorinių praktinio mokymo centrų vadovas T. Prelgauskas.

 

2017 metais Sektorinių praktinio mokymo centrų užsiėmimuose apsilankė 12 grupių – 269 moksleiviai, o 2018 m. vien per pirmą pusmetį buvo priimta 12 grupių – 259 mokiniai, kuriuos atlydėjo 15 mokytojų.

 

 

Mokytojai, norintys organizuoti netradicinius praktinius užsiėmimus 1–12 klasių mokiniams, daugiau informacijos gali rasti Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro internetinėje svetainėje www.vtvpmc.lt, meniu punktuose: Sektoriniai centrai --> Mokymas / paslaugos --> Bendrojo ugdymo mokykloms.

 

ProfAkad 2

Mechatronikos dirbtuvės (nuotr. Justinos Balsės)

 

Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.