Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Tarptautiškumo plėtra: Prancūzijoje siekta suderinti mokymo programas

FR Ecvet2017–2018 m. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre buvo įgyvendinamas projektas „Tarptautinė patirtis mokymosi mobilume naudojant ECVET“ (Nr. 2017-1-LT01-KA102-035057). Jo metu siekta suderinti su užsienio partneriais Prancūzijoje modulinių profesinio mokymo programų: metalo apdirbimo staklininko, suvirintojo, finansinių paslaugų teikėjo ir logisto–ekspeditoriaus – kompetencijų, mokymo rezultatų, modulių, kreditų, rezultatų vertinimą ir pripažinimą, kad minėtų mokymo programų mokinių mobilumas ateityje vyktų naudojant ECVET.

 
Kaip sekėsi įgyvendinti projekte numatytus tikslu, kviečiame susipažinti lapkričio 21 d. 13 val. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro Informacinių ir vizualinių technologijų skyriaus aktų salėje vyksiančioje projekto baigiamojoje konferencijoje.
 
Europos profesinio mokymo kreditų sistema (angl. „The European Credit system for Vocational Education and Training – ECVET“) – tai viena iš Europoje taikomų priemonių, užtikrinančių profesinio mokymo sistemų skaidrumą, tarpusavio pasitikėjimą ir mobilumą profesinio mokymo erdvėje. „ECVET“ tikslas – sudaryti sąlygas pripažinti mobilumo dalyvių pasiekimus, sukurti vieningą mobilumo organizavimo struktūrą. 
 
Kadangi Lietuvoje ši sistema žengia tik pirmuosius žingsnius, Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro projektu užsibrėžta siekti kokybiškų mobilumų organizavimo profesinio mokymo procese pasitelkiant „ECVET“, perimti geruosius pavyzdžius, patirtį diegiant „ECVET“ elementus, išanalizuoti kreditų perkėlimo sistemos diegimo proceso eigą, užtikrinti profesinio mokymo kokybę įdiegiant „ECVET“, kad tai garantuotų mokinių pasiekimų mokymosi metu užsienyje rezultatų perkėlimą ir pripažinimą. 
 
FR Ecvet 2
 
Kitas projekto dalyvių tikslas – pasiruošti ECVET mobilumui, tai yra užmegzti partnerystę su užsienio partneriais, aptarti Savitarpio supratimo memorandumą, apibrėžti mokymosi rezultatų vienetus, įgyjamus mobilumo metu, aptarti mokymosi rezultatų vertinimą, išsiaiškinti, kaip mokymosi rezultatai bus pripažinti ir patvirtinti, bei aptarti mokymosi sutartį.
 
Prancūzijoje dviejų vizitų metu viešėjo 8 mokymo centro darbuotojai: profesijos mokytojai, turintys patirtį rengiant ir įgyvendinant modulines profesinio mokymo programas, bei asmenys, atsakingi už profesinio mokymo proceso ir mokinių praktikų, mobilumo stažuočių organizavimą.
 
Kovo 19–23 dienomis pirmoji darbuotojų delegacija: Natalija Adulo, Marina Aladovičienė, Vitalijus Zaleskis ir Aleksėjus Prisiuda – dalyvavo profesinėje stažuotėje Prancūzijos sostinėje. Kolektyvas susitiko su licėjaus Polivalent de Cachan (http://lyceedecachan.fr/acces) direktore ponia Bloch ir finansinių specialybių profesijos mokytojais, kurie pristatė prancūzų švietimo sistemos ypatumus, vertinimo kriterijus. Buvo sutarta dėl ECVET memorandumo pasirašymo, aplankyta ISTELI mokymo įstaiga, kuri ruošia logistikos specialistus. Mokytojai apžiūrėjo ir stebėjo mokymo procesą AFTRAL (https://aftral.com) praktinio mokymo centre, kuris specializuojasi suaugusiųjų mokymo ruošime. Profesijos mokytojas Eric Lebon (https://lycee-etienne-oehmichen.fr) pristatė transporto ir logistikos specialybių ruošimo etapus ir keliamus reikalavimus.
 
FR Ecvet 3
 
Balandį Prancūzijoje viešėjo suvirinimo ir metalo apdirbimo specialistai: Aleksandras Osokinas, Vaidotas Klemka, Stanislavas Rodzevičius. Pastarieji patirties sėmėsi Nanto mieste. Siekta tų pačių tikslų: išanalizuoti kreditų perkėlimo sistemos diegimo proceso eigą suvirinimo ir metalo apdirbimo specialistų ruošime, aptarti kokybiškų mobilumų organizavimo prielaidas pasitelkiant ECVET.
 
EU flag Erasmus vect POSProjektą finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai. Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal „Erasmus+“ programą.
 

 

Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.